Учбово-тренувальне відділення невідкладної медичної допомоги, в складі Київського науково-практичного об’єднання медицини катастроф (Київське НПО) було створене у листопаді 1995 року.

Його відкриттям стало втілення в життя спеціальної ініціативи американського альянсу охорони здоров’я (АМАОЗ) по впровадженню «програми невідкладної допомоги» в країнах СНД. Партнером цієї програми з американської сторони були уряд США та лікарня Коні-Айленд міста Нью-Йорка. Майже все основне учбове та технічне обладнання, а також учбово-методичні матеріали надавались АМАОЗ на безкорисні основі.

В1999 року партнерських програм АМАОЗ була успішно закінчена і з цього часу учбово-практичний центр продовжив самостійну навчальну діяльність як відділення підготовки інструкторів з надання допомоги у надзвичайних ситуаціях Українського науково-практичного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (УНПЦ ЕМД та МК). Головним ідеологом та натхненником створення тренувального відділу став директор Київського НПО Рощін Г.Г.. Першим завідуючим відділення став лікар токсиколог кандидат медичних наук, доцент Нацюк Михайло Васильович.

Викладачами були призначені фахівці з числа найбільш кваліфікованих науковців-педагогів та клініцистів, які мали досвід роботи по організації та виконанні практичних заходів надання медичної допомоги на догоспітальному етапі та в умовах стаціонару. Ними стали: лікар анестезіолог Бишовець Сергій Миколайович; лікар хірург Бондаренко Олександр Станіславович; лікар станції швидкої та невідкладної допомоги Кляцький Юрій Вікторович; лікар анестезіолог Позняк Кирило Валерійович; лікар методист Кузнєцов Олександр Сергійович. Викладачі пройшли підвищення кваліфікації у Нью-Йоркській академії підготовки фахівців (НАНМД) США.

На даному етапі розроблена програма заходів, пов’язаних з початком роботи центру:

  • підготовка західними  партнерами інструкторів – викладачів центру;
  • розробка політики створення програм підготовки спеціалістів з невідкладної медичної допомоги;
  • підготовка учбової бази;
  • придбання обладнання;
  • організація учбового процесу;
  • удосконалення та диференціація учбових програм;
  • розробка учбово – методичних посібників;
  • впровадження результатів роботи центру в практику охорони здоров’я;
  • постійне підвищення кваліфікації викладачів.

 


www.000webhost.com